سایت رسمی امیرحسین لبنی

این سایت در روز دوم شهریور سال هزار و سیصد و نود هفت افتتاح شده است

سایت رسمی امیرحسین لبنی

این سایت در روز دوم شهریور سال هزار و سیصد و نود هفت افتتاح شده است

سایت رسمی امیرحسین لبنی

امیرحسین لبنی متولد دوازدهم بهمن ماه سال 1383 در بیرجند میباشد .
او موفقیت های زیادی در زندگی خود از بدو تولد تا کنون داشته است .
امیرحسین لبنی با ساخت این وبلاگ تجربیات 15 ساله خود و خبرها و خبرنگاری خود را برای همگان به اشتراگ می گذارد .

باسپاس فراوان

ضمنا تا این لحظه هیچ وبلاگی به طور رسمی متعلق به امیرحسین لبنی نمیباشد و فقط این وبلاگ به طور رسمی به دست امیرحسین لبنی اداره می شود .

باتشکر

طبقه بندی موضوعی

دانلود بازی هیجان انگیز زولا

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۳ ق.ظ

سایت رسمی امیرحسین لبنی ـ انتظارها برای داشتن یک بازی آنلاین و پرهیجان در ایران به پایان رسید و اکنون بازی هیجان انگیز زولا به صورت رایگان در دسترس گیمرهای ایرانی‌ست. زولا یک بازی اکشن تیمی در ژانر شوتر اول شخص است و قدرت به کارگیری استراتژی و تاکتیک بازیکنان در آن حرف اول را می‌زند. اگر با سری بازی‌های جنگی و الگوهای جنگ خیابانی در بازی‌های همچون call of duty و کانتر  آشنا باشید مطمئنا شیفته‌ی بازی آنلاین زولا خواهید شد.

داستان بازی زولا

زولا روایتی متفاوت از نبرد همیشگی خیر و شر در قالب داستانی متفاوت از رویارویی یک گروه از سندیکای تبهکاران و یک تیم ضربت است. این دو گروه در پیکارهای متفاوت رودروی هم قرار خواهند گرفت و برای پیروزی با هم به نبرد خواهند پرداخت. شما حق انتخاب دارید که  در کدام جبهه به جنگ بپردازید.

کاراکترهای این بازی برگرفته  از شخصیت‌های بازیگران سریال‌های محبوب است. این کاراکترها در پس زمینه‌ی یک داستان منحصر به فرد  با هم به جنگ خواهند پرداخت، لوکیشن‌های  بازی زولا از استانبول تا  شمال عراق و نقاط وسیعی از خاورمیانه را در برمی‌گیرد و در آینده نزدیک نقشه تخت جمشید نیز به آن اضافه خواهد شد.

چگونه در زولا بازی کنیم؟

شروع بازی زولا بسیار ساده است. شما به سیستم خاص و یا پیشرفته‌ای نیاز ندارید. یک سیستم معمولی که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود می‌تواند این بازی را در بستر خود به جریان درآورد. یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر با کارت گرافیکی سری ۷۰۰۰ و سی پی یوهای دو هسته‌ای معمولی جوابگوی این بازی است.

با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سایت زولا شوید و ثبت نام کنید، پس ایمیل فعال سازی از طرف بازی برای شما ارسال می شود، آن را باز کنید و بر روی لینک داخل ایمیل کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود.

 

ثبت نام زولا

 

 

 

 

دانلود زولا

 

 

ممنون از توجه شما به سایت ما ، لطفا نظر خود را اعلام دارید . باتشکر 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی